ליווי מקצועי של עסקאות נדל"ן – עסקאות נדל"ן הן עסקאות מורכבות בעלות היבטים משפטיים רבים ולרוב הן גם העסקאות המרכזיות ביותר בחיי אנשים רבים. נדע לבחון כל עסקה בקפידה ולתת ליווי מקצועי לאורך כל הדרך החל משלב המשא ומתן ועד לסיום העסקה כדי להבטיח את הצלחת העסקה.

אנו מספקים מענה מקצועי ומשפטי בכל תחומי המקרקעין. אנו מייצגים מוכרים וקונים, שוכרים ומשכירים, יזמים, קבלנים, חברות בנייה רכישות ומכירות של נדל"ן למגורים, מגרשים, מבני תעשייה, קרקעות חקלאיות, קבוצות רכישה ועסקאות של התחדשות עירונית כמו פרויקט פינוי בינוי ותמ"א 38. נדע לייצג אתכם בהצלחה גם מול הרשויות הציבוריות כמו מנהל רישום המקרקעין, רשות המיסים ועוד.

התחדשות עירונית – התוכנית להתחדשות עירונית טומנת בחובה פוטנציאל גדול להשבחת נכסי נדל"ן, אם יודעים לנהל אותה כראוי. פרויקטים אלו הנחשבים לפרויקטים המורכבים ביותר בענף הנדל"ן דורשים ידע מקיף וניסיון רב מבחינה משפטית, מבחינה תכנונית, מבחינה קניינית וחוזית ומבחינה ביצועית.

אנו מתמחים בליווי משפטי של פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 על גרסותיהם השונות. נדע לשמור על זכויות המקרקעין של לקוחותינו ולפעול כדי שהם יוכלו להפיק את מרב התועלת מנכסי הנדל"ן שהם מחזיקים בהם.